De aanbieding van gratis levering geldt voor bestellingen van producten tegen de originele winkelprijs die binnen Nederland worden verzonden en geldt alleen voor standaard levering. Cadeaubonnen, btw, extra verzending en afhandeling tellen niet mee bij het minimaal te besteden bedrag. Niet geldig voor contante betaling. Kan niet worden toegepast op eerdere bestellingen. Om hiervoor in aanmerking te komen, legt u gewoon iets in uw winkelmandje en de gratis standaardlevering wordt automatisch verrekend. Om in aanmerking te komen voor gratis levering moet u de optie ¨Standaardlevering¨ aanvinken. Neem bij vragen contact op met de Ralph Lauren klantenservice klantenservice@ralphlauren.nl of bel naar +31 (0) 20 2035212
Belangrijke COVID-19-updates
Onze reactie
Gepubliceerd donderdag 21 mei
Beste Familie,
In deze tijden van nood is het meer dan ooit onze missie om elkaar steunen.Samen gaan we vooruit met geduld en optimisme in het licht van onzekerheid.
Omdat we werken aan de bescherming van de gezondheid en het welzijn van onze klanten, onze gemeenschappen en onze teams, wilden we onze bijdrage aan hulpverleningsinspanningen delen.
We hebben 10 miljoen USD (850.000 EUR) toegezegd voor COVID-19-hulpverlening via de Ralph Lauren Corporate Foundation, voorheen bekend als de Polo Ralph Lauren Foundation.
Deze fondsen werden gebruikt om:
- • Bij te dragen aan het COVID-19 Solidarity Response Fund voor de Wereldgezondheidsorganisatie (aangedreven door de VN-stichting), een wereldwijde inspanning ter ondersteuning van landen om de pandemie te voorkomen, op te sporen en erop te reageren.
- • Voort te bouwen op onze 20-jarige inzet voor kankerzorg via ons Pink Pony Fund door ons langdurige netwerk van internationale kankerinstellingen te ondersteunen die zorgen voor mensen met kanker, die op dit moment bijzonder kwetsbaar zijn. Doneer nu.
- • Een inaugurele gift toe te kennen aan de Council of Fashion Designers of America (CFDA)/Vogue Fashion Fund voor COVID-19-hulpverlening ter ondersteuning van de Amerikaanse modegemeenschap die getroffen is door de pandemie.
- • Financiële beurzen aan te bieden aan onze medewerkers die te maken hebben met speciale omstandigheden, zoals medische zorg, zorg voor ouderen of kinderopvang.
Daarnaast hebben we samen met onze Amerikaanse productiepartners 250.000 maskers en 25.000 isolatiejassen geproduceerd.
Onze harten en gedachten zijn bij de wereldwijde gemeenschap.We hopen een baken van optimisme en eenheid te vormen terwijl iedereen een weg probeert te vinden in deze ongekende tijden. Saamhorig houden wij stand.
Met warmte en dankbaarheid,
Uw Ralph Lauren Team
Een comfortabele en veilige winkelervaring creëren in onze winkels
Gepubliceerd donderdag 21 mei
Onze eerste prioriteit blijft de gezondheid en het welzijn van onze klanten, onze medewerkers en de gemeenschappen die we bedienen.
Terwijl we samen door deze ongekende tijd navigeren, wilden we u op de hoogte houden van de procedures die we implementeren nu we onze winkels over de hele wereld veilig beginnen te heropenen.
Onze nieuwe procedures omvatten de richtlijnen van wereldwijde gezondheidsorganisaties, lokale overheden en brancheorganisaties:
- • • Gezondheidscontroles: onze winkelmedewerkers moeten vóór elke dienst gezondheidscontroles uitvoeren en moeten thuis blijven als ze zich niet goed voelen.
- • • Werknemerstraining: alle winkelmedewerkers volgen verplichte trainingen over de COVID-19-veiligheidsprotocollen.
- • • Sociale afstand: onze medewerkers en gasten moeten ten minste 1,5 meter afstand houden tussen zichzelf en anderen.
- • • Reiniging en desinfectie: oppervlakken die vaak worden aangeraakt worden na elk gebruik gedesinfecteerd, en we zullen doorgaan met het uitvoeren van aanvullende reinigingen en het verstrekken van handdesinfecterend middel in al onze winkels.
- • • Gezichtsmaskers: onze medewerkers zijn verplicht gezichtsmaskers te dragen en we raden alle gasten ten zeerste aan om gezichtsmaskers te dragen om zichzelf en anderen te beschermen bij het bezoeken van een van onze locaties.Gezichtsmaskers zijn verplicht indien vereist door de lokale wetgeving.
- • • Veiligheidsmaatregelen paskamers: in eerste instantie zijn onze paskamers gesloten. Wanneer ze heropenen, zal het gebruik ervan worden beperkt tot elke andere paskamer in overeenstemming met de vereisten voor sociale afstand. Alle kleding die wordt gepast en niet gekocht, wordt 48 uur in een daarvoor bestemde ruimte bewaard.
- • • Inkomende verpakking desinfecteren: alle inkomende pakketten en post worden bij ontvangst gedesinfecteerd en retourzendingen worden gedesinfecteerd en 48 uur vastgehouden.
In geselecteerde winkels bieden we contactloze winkelopties, waaronder virtuele winkelservices en ophalen vanaf de stoep. Ga voor meer informatie naar onze Winkelzoeker Store Locator en neem contact op met uw lokale winkel.
Door veiligheid voorop te stellen, hopen we dat we samen het verschil kunnen maken.
Bedankt voor uw loyaliteit, geduld en liefde voor ons merk.
Kom meer te weten over hoe we onze gemeenschappen ondersteunen.